Si të zgjatemi

Si të zgjatemi
Si të zgjatemi

Si të zgjatemi



Në fakt kjo është me të vërtetë diçka serioze dhe nuk mund të kemi një përgjigje apo një zgjidhje të pranuar nga të gjithë sepse në të luajnë shumë faktorë të cilët do t'i marrim me radhe por po jua them që ne fillim nuk mund tju jap dot fjalën për asgjë sepse kjo gjë në fakt duhet filluar të ekzaminohet që në moshë të vogël. Ok pra le të merremi që faktorët bazë:

Gjatësia është diçka kyçe në jetën tonë, për shumë arsye. Një nga faktet kryesore të gjatësisë që të gjithë e dini mirë është ADN-ja, dhe për fat të keq kjo është diçka që nuk mund ta ndryshojmë, statistikat tregojnë se një fëmijë i gjinisë mashkullore mesatarisht është 7 centimetra më i  gjatë se mesatarja e prindërve të tij, kurse një fëmijë i gjinisë femërore është 7 më i shkutër.

Le të marrim një shembull, nëse mamaja është 165 centimetra dhe babai 175 centimetra mesatarja është 170 centimentra dmth djali është 177 centimetra kurse vajza 163 centimetra (mos harroni se kjo është mesatarja dhe se nuk është e prerë me thikë sepse vëllezërit do të kishin gjithmonë një gjatësi dhe motrat po ashtu...)

Unë kam një teori, sejcili nga ne ka një gjatësi maksimale që mund të arrijë dhe shpesh herë besoj se për shumë arsye ne nuk e arrijmë gjatësinë optimale që na takon.  Dmth.: nëse ata sipër ishin prindërit e mi dhe gjatësia ime është 160 centimetra kjo do të thotë se nuk e arrita gjatësinë time optimale, por nëse jam 177 ateherë kam arritur maksimumin tin (por kjo nuk do të thotë që nuk mund të bëhesh edhe më i gjatë)


Një faktor të cilit nuk i japin shumë rëndësi njerëzit është ushqimi. Është vënë re se  ushqimi ka rëndësi të madhe përsa i përket gjatësisë së njeriut. Shumë njerëz bien dakort shumë të tjerë nuk bien. Por le të shohim një fakt dihet se në shekujt e kaluar njerëzit kishin një dietë më të varfër dhe si rrjedhojë është fakt se kanë qënë më të hkurtër se njeriu i sotëm, kurse aristokratët që përsa i përket tryezës e kishin gjithnjë plot dhe si rrjedhojë ishin më të gjatë. Më ndryshimin e dietës normale që dryshoi dhe gjatësia e njeriut duke i rritur. Puna qëndron këtu, cilat ushqime atëherë ndikojnë më shumë në zgjatjen e njeriut?  Edhe për këtë ka përgjigje, është vënë re gjatësia mesatare e popujve të ndyshëm si dhe dieta e tyre dhe është konkluduar se popujt që konsumojnë më shumë bulmet janë më të gjatë se ata që nuk konsumojnë.

Dmth nëse fëmijën tuaj që në moshë të vogël nuk i ndani nga tryeza qumshtin, djathin, dhe produktet e tjera të bulmetit ju po e ndihmoni atë jo vetëm të ketë një shëndet të fortë dhe të marrë dobitë e tjera që të japin këto produkte por edhe të arrijnë gjatësinë e tij maksimale.


Dhe së fundi janë jeta jonë varet shumë dhe nga aspekti aktiv i saj, me pak llafe aktivitet sportive dhe profesioni që zgjedhim. Trupi i njeriut është si një llastikë që mund të zgjatet apo të shkurtohet në varësi të asaj që ne bëjmë, aq më tepër nëse këto bëhen kur jemi në moshë të njomë, rezultatet mund të jenë katastrofale nëse djalin e lemë të bëjë shtanga dhe vajzën aerobi të sinkronizuar. Është vënë re se në profesione të ndryshme kur njerësit përdorin vetëm një dorë dhe dora psh bën vazhdimisht tendosje, këta njerëz me kalimin e kohës dorën që përdorin më shumë e kanë disa centimetra më te gjatë se dora që nuk përdoret, kjo tregon se me ushtimine, sforcime apo sport njeriu mund të arrijë të zgjatet nga 5 deri ne 7 centimetra ndoshte edhe pak më shumë. 


Pra sportet që ndihmojnë, patjetër që janë basketbolli, volejbolli noti, hedhja në litar.

Si të zgjatemi - Si te zgjatem