Si të humbasim peshë

Kilet e tepërta - Si të humbasim peshë?

Si te humbasim peshë
Pikë së pari dua të them se është është e gabuar të quhet "shëndeti i tepërt" sepse kilogramët e tepërt, vetëm shëndet nuk janë. Por mos u trishtoni nga kjo sepse në radhë të parë ka rëndësi ana shëndetësore e njeriut dhe më pas ajo estetike. Dmth nëse ju jeni rehat
me veten tuaj me mënyrën sesi dukeni si dhe nga ana shendetësore nuk keni asnjë problem atëherë çdo gjë është në rregull, rëndësi ka që pesha të mbahet nën kontroll. dhe ky është sekreti. Ky është sekreti për të gjithë të mbash nën kontroll fillimisht peshën aktuale që ke (dmth në fillim të muajit dhe në fund të kesh të njëjtën peshë) Thjesht mendoni, është vënë re që njerëzit në ditët e festave, nga që abuzojnë me të ngënët mund të vënë deri në pesë kilogram apo ndoshta më shumë. E keni menduar se sa kohë duhet trupit për t'i humbur këto kile? 

JO të gjithë njerëzit janë njëlloj, ka shumë faktorë për shtimin në peshë. Po fillojmë me gjenetikën shumë njerëz janë më të prirur se të tjerët për të vënë kile sepse ka ato gene të cilët kanë atë tendencë, sikurse shumë të tjerë kanë genet që edhe sikur të abuzojnë vazhdimish me ushqimin e kanë të vështirë të shtojnë qoftë dhe një kile, por kjo është diçka që nuk është në dorën tonë dhe që është thjesht diçka me të cilën jemi lindur dhe nuk mund ta ndyshojmë.

Një faktor tjetër është metabolizimi, një metabolizëm më i shpejtë ndihmon me tretjen e ushqimeve pra dhe në mos shtimin në peshë. Edhe metabolizmi është diçka e lindur por ama mund të nxitet dhe stimulohet me mënyra të ndryshme, gjë për të cilën do të flasim ndonjë herë tjetër. Psh. meshkujt e kanë metabolizmin më të shpejtë se femrat.

Mënyra e të jetuarit ka shumë të bëjë sepse nëse bëni një jetë pasive keni një humbje dyfish sepse jo vetëm që trupi nuk është në lëvizje dhe nuk e ndihmojmë të harxhojë energji por duke ndenjur në shtëpi hamë dhe më shumë.

Ushqimi normalisht është është dhe ai një faktor bazë por për ushqimet do të flasim gjerësisht ndonjëherë tjetër.

Dhe i fundit stresi. Stresi është diçka që zakonisht ndikon në humbjen e peshës por ka raste që stresi dhe depresioni bën që të vëmë peshë. Stresi gjithashtu bën ndikon edhe në mënyrë anësore. Psh duke parë që je mbipeshë stresohesh, duke qënë i stresuar dhe i mërzitur gjen ngushëllim duke ngrënë më shumë, dhe duke ngrënë më shumë shton në peshë më shumë, duke shtuar më shumë stresohesh persëri, dhe fillon prapë nga e para ky qark i mbyllur.